emma96karlsson

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Emma Karlsson - 6 november 2010 23:47

Nu har precis dessire min kusin och moster ulla-britt xD stuckit hem :( 

Hahah hade kul iaf ! 

Dagens asg !

-amen snälla vi kan väll ha snitsel?

-de kan väll inte mormor o morfar äta med sina tänder? 

HAHAHAHHAHA xD


Pappa väckte mig tidigt idag (kl ett då) och jag fick lite bråttom för vi skulle till degeberga :D 

Vi skulle sätta ljus på mina syskons grav, farfars, osvald och sen några jag inte vet vilka de va ;s sista kyrkogården va de as kallt så jag skulle gå och sätta mig i bilen, såklart är jag så lyckad och råkar trycka på en knapp så alla rutor åker ner, de blev as kallt och jag fick inte upp dom igen, hmm... LYCKAT EMMA (Y) ! 


Hinner inte blogga mer nu och förlåt för att de har varit dålig uppdatering idag me ;o imorn kanske blir bättre för då ska jag stanna hemma hela dagen, och plugga, vem fan har läxor på lovet? om inte vår klass ;o 


Ses ,<3 och förresten tack för alla gulliga kommentarer! :D <3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards