emma96karlsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Emma Karlsson - 30 juni 2010 21:22

1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till
exempel genom att ta i dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten.
Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med munherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen fastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.

13) Toalett ringen är renare än tangentbordet.

Av Emma Karlsson - 30 juni 2010 16:18

Asso javisst, denna tjej är fett jobbig ibland men här har hon faktiskt helt rätt!


Av Emma Karlsson - 30 juni 2010 16:04

Hej allihopa :) <33


Sitter vid dessans data data nu samtigt som jag tittar på tv oxå :D

Va precis ute med dessire och gick med Molla Bolla ( hennes hund ) trevlligt trevligt! =D <33

Men nu har hon stuckit iväg till hennes sommarjobb och ska torka rumpor ;P xD


Puss sålänge <3

Av Emma Karlsson - 30 juni 2010 10:56

Hej allihopa ;PP <3


Idag va de upp tidigt eftersom jag skulle till vinslöv, där jag är nu då :)


Igår va man på stranden med moa, riktigt mys!

Och sen träffade man massa folk också sen när vi va vid bryggan i slutet <3

Sen åkte jag bara hem och packae liiiittteee kläder    (enligt gustaf alldedes för mycke) xD <3


Men bara så ni vet så kanske de inte blir så jättte mycke bloggande nu sista tiden eftersom jag inte vet hur mycke jag kommer kunna blogga här i vinslöv, fast sen när jag är i degeberga hos farmor vet jag att redan att jag inte kommer blogga eftersom hennes internet är tyå 10000000000000 x 10 gammalt, kanske inte riktigt men ni fattar vad jag menar ;P<3

+ ifall jag bloggar här i vinslöv blir de nog inga bilder eftersom de inte är min data.

Men när jag kommer hem på måndag igen blir de nog mycke bloggande :D <33


Puss och kram alla! <3

Av Emma Karlsson - 28 juni 2010 23:42

heejheej!<3



Igår va man i åhus med Moa, natta och Emma, kul kul :D <3

Sen efter stacka man me te familjen och käkade på något ställe ;PP


  


Sen idag, har man inte hittat på så mycke mer än och tränat ;) riktigt jobbig träning ;oo trodde nästan man skulle dö sista minutrarna xD <3


Puss hörs <3

Av Emma Karlsson - 27 juni 2010 00:58

Godnatt alla bloggläsare :) <3


Ska dra mig i säng nu :) försöka dröma lite om vad jag ska blogga om sen så de blir roligare för er läsare ;)) <333


Av Emma Karlsson - 26 juni 2010 23:52

om man kan vara kär i en låt, så är jag de!<3


Av Emma Karlsson - 26 juni 2010 22:37

hej igen :)


va ute och grillade med familjen och linneas kille innan :) de va riktigt gott! <3

sen efter gick jag en liten runda och snackade med moa i tele, haha asso fett kul men vilka fel de kan bli bara för att två personer har samma namn asso xD


känns som min blogg är rätt tråkig, någon som har förslag på vad jag kan blogga om så de blit roligar och läsa? :D <3


ha de bra allihopa, ses <3


Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards