emma96karlsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma Karlsson - 31 juli 2010 01:42

hej,<3


ja först snackade vi som fan :D som vanligt men ingen av oss hade ju träffat saknade lovisa på ett år :O ;(

sen flummade och sånt xD sen stack vi till max o käka, jag va faktiskt duktig som åt TVÅ hamburgare ^^ hehe :P

sen blev de godishuset ! :D fett najsinajsi!!!!

sen kom vi hem o *host* lekte med kondomer och lite så xD och sen tittade vi på filmen dumpad jag skrev om i bloggen innan :)

sen idag behöver vi inte snacka om (AAA) hehe xd



Katarina, Lovisa, jag o Wendi :)  

Av Emma Karlsson - 31 juli 2010 01:23

Wtf O.o


  



JAG ÄLSKAR GUSTAF! <3

Av Emma Karlsson - 30 juli 2010 22:11

Orkar inte lägga in allt och berätta om igår och idag men de kommer sen ;)

sitter vid datan med lollo som ska sova här inatt oxå och har precis redigerat bilder vi tog innan :)

ni ska få se,,, men inte alla, MOHHAHA! ;D

men ni kanske får se sen (AA) <3


                       

Av Emma Karlsson - 29 juli 2010 14:42

väntar på att dom ska komma nu, men hinner inte blogga :P


puss<3

Av Emma Karlsson - 29 juli 2010 01:24


Osminkad på bilderna, men lev med mongobilderna :P

En tröja från ... vet faktiskt inte var de va jag köpte den , elr hur mycke de kosta xD 


   

Nitskärpet, vet inte var jag köpt de heller elr vad de kostade ;PP



Av Emma Karlsson - 29 juli 2010 00:22

Nu när johanna har varit här har vi sett många filmer, så tänkte berätta vilka som är värda att se ;) <3


Shouf Shouf Habibi

  

Finns inte mycket att säga, den va så tråkig att jag somnade innan den hade kommit till handlingen och johanna som höll sig vaken tyckte den sög,

så inget som rekommenderas   


The house bunny

  

En rätt så klassiskt såndär vanlig tonårs film :P men den va rätt så bra, dock dåligt att de inte fanns svenskt text xp

rekommenderas   


Hotel Rwanda

  

Skit bra film, har säkert sett den 30 gånger.

En film som man kan sitta och böla till och den är faktiskt verklighetsbaserad,

rekommenderas starkt   


Dumpad

  

Hahah den kan ge en många skratt, särskillt om man har överskottsenergi som jag och johanna hade då :P

den är jätte bra,

rekommenderas   


De ofrivilliga

  

Den gjorde mig besviken :O jag som hade sett många klipp på youtube och så och trodde den skull va bra... den hade inget sammanhang och slutade hur konstigt som helst,

rekommenderas inte   


Barnhemmet

  

Skit bra film, får en och skrika till lite då och då, ska nog inte titta på den när man är själv ;)

rekommenderas   



Hihi hoppas du gillar de :D <3

Av Emma Karlsson - 29 juli 2010 00:06

Ibland är datan inte så bra, har suttit vid datan ett bra tag nu och borde egentligen städa mitt rum nu, får ju besök imorron ;PP men aja, jag har ju faktiskt hela dagen på mig innan dom kommer så de är ändå rätt chill ;D


haha kom precis på vad jag kan göra, ni ska få se xp <3

Av Emma Karlsson - 28 juli 2010 22:31

hejsan


förlåt fö den dåliga uppdateringen men de är för jag och johanna har haft fullt upp ;))

i måndags va vi i malmö, kul kul ! :D de blev dock inte mycket köpt, bara en tröja och ett nitskärp, kan visa bilder sen :))

sen efter malmö stack vi och hyrde filmer :D

sen igår stack vi te badet, de va typ ingen där, hade hela en poolen för oss själva ett tag :D fett gytt (YY

sen när vi kom hem blev de mys med film o chips, sen på natten bakade vi xD

sen idag jar vi inte hittat på så mycke, hon stack hem idag så är ensam nu ://


de kan bli dålig uppdatering nu, vill bara varna! xD

för imorron kommer några tjejer hit och ska sova här och så, ja, har helt enkelt fullt upp :O<3


puss haj <3


  

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards