emma96karlsson

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Emma Karlsson - 3 november 2010 16:55

denna sommaren va awsome, visar lite bilder sen i sommras, jag saaaaknar!


   Tältade med Emilia, Linnea & Moa, Hahah hade sjuukt kul :D

   Kommer ihåg hur mycket jag garvade åt denna grisen, jag va nog lite övertrött men fyfan vad kul jag hade, fick inte fram mer än hahahahah och typ fetma :D *hahahahafehahahtmhahaha*   Dessire duktig fotograf från samma dag i degeberga  (Y) 

   Novalund med linnea :D

   Alla beachhandboll dagar :)) och linnea som skulle visa lära mig hur man tog extra spontana bilder när vi väntade på bussen i åhus ;)    Ännu mer beachhandboll :) 

   Haha de va sjukt hur mycket jag skrattade åt denna bilden, och de va samma dag som Moa väckte mig med att hälla vatten på mig xd

   Midsommar mer släkten och Ingrid :D 

  

Dom trodde inte att jag vågade bada, såklart upp till bevis då ju ^^

   Lingvallen ! 

   Grillfest, anna skulle fota mig hela tiden och de va dagen innan moas födelsedag så klockan tolv ringer jag till moa och skriker GRATTIS !!!!

   Lovisa kom ner till skåne och bodde hos mig :) 

   Lovisa smygfottar ;)

         AAAAAJJJJJJJJ ! stekte ju såklart som fan också, shhiiiet vad rött, typ en kräfta? O.o men jaja de gick ju över till brunt sen som tur va :D 


Hahah de är bara vissa av sakerna som jag saknar men jag hittar inte alla bilder och allt finns ju inte i foto heller :) 

Oh sry för att vissa bilder är på fel håll men ni överlever nog ;D 

Av Emma Karlsson - 3 november 2010 15:59

Känns som jag precis vaknade, men nej de va ett tag sen faktiskt ;pp

Vaknade typ en gång i kvarten vid sju tiden av några jävligt hemska ljud -.- ussch dom håller på och lägga ny asfallt utanför garaget de är därför ;ss 

Ska nog va med Linnea idag och kanske hon sover hos mig också :))) <3 


Hörs <3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards