emma96karlsson

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Emma Karlsson - 1 november 2010 19:48

Han inte blogga imellan bloggen och stan men jaja :)) 


I stan klippte jag mig, inget speciellt bara topparna så syns typ ingen skillnad ;p

Efter hade jag 40 minuter innan jag skulle till tandläkaren, haha detta kanske låter som världens töntigaste sak men jag verkligen haaaatar att gå på stan själv, känner mig som ett mobboffer typ? nejmen haha varje gång jag ser någon annan i min ålder som går själv tänker jag typ 'usschh hon kan ju inte ha någon kompis eller så' och de kanske finns fler än jag som tänker så? och då tänker ju dom så när dom ser mig själv xd 

Men jaja jag överlevde trots allt (; köpte en max factor concelar, och en smink väska, tänkte först köpa ett par jeans leggins från BARNAVDELNINGEN men de blev inte av ;O förstår ni hur sjukt de är? känner mig som en fem åring typ :( 


Efter blev de hem, äta snabbt och sen iväg till träningen :) 

Hahah de va en riktigt kul träning, men uppvärmningen va ju ganska jobbig ;P

Körde bakåt träning och i slutat blev de trampolin, där vi körde DUBBLA :D wwwiiie älskar de ! haha snurrar två varv i luften och sen landar man, fattar ni känslan? som en karusell :D hehe (A) de kanske syns på mig att jag gillar de, de första min tränare sa när jag landade efter min första dubbel va 'haha här landar man med värsta leendet' *happyface*

Av Emma Karlsson - 1 november 2010 12:05

körde på ögonskugga idag med för köpte en helt ny palett här om dagen, resultat blev så här :D 

   Rätt najs ? :D 


Nu ska jag äta frukost ;D och sen ska jag in till stan och klippa mig och sen till tandläkaren, efter blir de hem, byta om och sen till träningen :) 


Glöm nu inte att ställa en fråga i frågstunden ! (; 


Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards