emma96karlsson

Alla inlägg under september 2010

Av Emma Karlsson - 29 september 2010 18:40

   Oboy, dränkt med massa masmallows och ckoklad kräm och kanelbular, med andra ord min frukost idag ;))) <3

Av Emma Karlsson - 29 september 2010 17:33

Yuppyupp klar nu, de gick rätt snabbt faktiskt :)) kul att hon blev nöjd med :DD <3


   Om de är någon annan som också vill ha hjälp är de bara att kontakta mig :) 

Av Emma Karlsson - 29 september 2010 17:04

Sitter och lyssnar på musik nu ;DD <3


Ska fixa en header åt en annan blogg så återkommer sen ;pp <3


Men ni får en bild sålänge iaf :D 


  

Av Emma Karlsson - 28 september 2010 15:47

Idag fick man stanna från skolan pga en jävla huvudvärk :'( 


Igår va värsta dagen på länge, hahah nej men jag fick tandställning då... FATTAR NI HUR HEMSKT DE ÄR ?!

Men får se de positivt, jag får ju skit snygga tänder sen då ;) Hahah de roliga va att Ki inte märkte något i skolan, hon bara 'de har du väll alltid haft?' Hahah jo jag har haft en annan tandställning innan men en sån som inte syns men den jag har nu syns ju xd 


Och jag har ny mobil nu *HAPPYFACE* De blev den med tangentbord i svart :D

Men vissa nummer har försvunnit så ni som har mitt nummer, messar mig ;))) <3

Av Emma Karlsson - 25 september 2010 23:18

Desse min kusin smsade och skrev: Jag drömde om dig inatt och så blev jag så arg så jag skulle slå dig och då vaknade jag av att jag köttade handen i väggen, gjorde fett ont haha :)


Jag svarade: Hahahahaha XD Vad hade jag gjort då? 


Hon svarade: Du ville att jag skulle peta på en orm som du höll i och då blev jag så rädd så jag slog dig haha :) Det var skitkul (:


HAHAHAH asså wtf? xD jajaj min släkt är inte normal (AAAA)


    

En bild på mig och henne för ett tag sen (: <3

Av Emma Karlsson - 25 september 2010 21:15

Ja min mobil går ju sönder hela tiden så nu kommer jag få välja en mobil för typ samma pris ;) 


Men dom ända mobilerna som finns till de priset är typ dom xperia mobilerna ;P 

Så nu kan jag inte bestämma mig om jag ska välja med eller utan tangentbord, väljer jag med blir de än röd (och kommer känna mig som värsta wb eftersom Moa och Oskar har sånna) eller den utan och då blir de i vit för den färgen är as snygg :D  (men kommer känna mig som wb då med eftersom Linnéa och Freja har de fast i svart och grön)


Så shhiiiet kan inte besätmma mig :(( Va tänkt att vi skulle åka och köpa idag men såklart somnar jag och sover bort och när jag är klar så är affären stängd (A) Men blir nog och åka imorgon tror jag, och jag måste bestämma mig ;O 


  

Jag lovade bilder innan, så här kommer en av bilderna, dock blev jag inte bra på någon av bilderna så får väl ta någon annan gång :) <3

Av Emma Karlsson - 25 september 2010 18:52

Heeejj ,<3


Dagen igår va helt sjuk xD <3

Jag och Moa skulle först träffa massa folk, sen kunde inte dom, sen skulle vi fira hennes lillebror, och de va inte tänkt något björket...

Haha riktigt kul och fira hennes bror faktiskt, as god tårta o god mat :D och å fick jag ju träffa hennes släkt ;) 

HAHAHA xD 

Moas mamma: Nu blir du väl inte för rädd för släkten

Jag: Nejdå de är lugnt, min är värre

Någon i hennes släkt, vet inte vem xd: Nej vi har ju inte något som har varit med i idol fem gånger xD 

AHAHAHAHA

Sen klockan åtta sitter jag och moa och bara, ja undra vad linnea, ki och dom gör nu då för bj börjar om en timme ^o) Sen börjar vi snacka om att shit fan vad random om vi bara åker dit nu xd  sen frågade men vi fick inte för de va fortfarande gäster kvar :( så vi hittar på annat, satt och webba med hur många som helst ;DD nej för jag råkade ju inte göra bort mig -.- (AAAAAAAA)

Sen klockan halv kvart i tio moa bara ; men emma? Nu har ju gästerna gått, och åker vi dirket missar vi inte mycke :D 

Hahaha så bara sådär helt random åker vi dit, de tog lite tid att övertala mamma men de gick haha :D Så vi åkte till bj helt ofixade ;oo så inte mobba (A) 

Roligast va ju ändå och se allas min när vi träffade dom, HAHAH asså xD 

Så de va nog den roligaste bj faktiskt, va helt ofixad, kom senare men tiden vi va där va fan bästaste! :D


Längtar tills mingel bilderna kommer ;) 


   En gammal bild, moa är med ;D <3


och förresten, GGGGRRRRAAAAAAATTTTTTTIIIISSSSS TTTIIIIIILLLLLL MMMMMOOOOAAAA OOOOCCCHHH SSSSIMMMMOOOONNNN ! (L)


Av Emma Karlsson - 23 september 2010 16:44

Jag som va så glad för att min mobil funkade igen -.-

Nu håller skärmen på och lossna igen, och när man kopplar in headsetet reagerar den ju inte -.- FITTMOBIL! så lagning, igen.... men eftersom de är femte gången borde jag få en ny mobil nu ju ^o)

Morgonen va hemsk ;OO Försov mig så fick uppsnabbt och bara slänga på mig och sen sminka mig skiiiitsnabbt, hatar att stressa, de är så jobbigt ! :( 

Sen skolan igen, hemkunskapen va kulig ;D hahah skulle göra plättar ;PP mina och moa va godast, jag lovar ! :D <3

Sen efter skolan pratade jag med moa :D haha och sen pratade jag med linnea (min syster) också, de va ett tag sen :DDD hahah och ja sen snackade man lite med oskar också xd så mycke snacka i tele idag x) 

Nu borde jag göra engelska läxa men fyfan vad jag hatar läxa :((( 


  

En bild ni kanske har sett innan? Aja jag kommer inte ihåg men jag tycker iaf en blogg utan bilder är sjukt tråkigt, och jag har inga bilder just nu så ni får stå ut med den gammla bilden "/ men de kommer bilder sen :))) <3


Nu måste jag plugga engelska, sen efter blir de och lämna mobil igen -.- och sen träning ;D <3


Kyss, <3

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards