emma96karlsson

Alla inlägg under april 2010

Av Emma Karlsson - 26 april 2010 20:59

har haft dålig uppdatering menhar haft fullt upp och inte hunnit blogga ;D <333


I fredes va de björket me de bästa, finns inte så mycke och säga mer än att de va sjukt underbart :D <33333


hahah hittade ingen annan bild :P <3

  


(du&jag) ♥

Av Emma Karlsson - 21 april 2010 20:43

Hej <3


Ja som ni ser har jag precis fixat ny design på boggen ;D <3

Rätt nöjd faktiskt och hade tröttnat på den andra :P

Vad tycks? :D <33


Utgick från min toppbild när jag skulle göra designen :) <3


  

Av Emma Karlsson - 21 april 2010 18:55

Tjjeeenna ;))) <333


Idag va de prao med Linnea på wahlquist bageri (stavning?) kul kul :)) hon fick jobba i bageriet idag och jag i servering så byter vi imorron ;PP  :D men jag fick hjälpa henne göra chokladbollarna ändå xP <3

Vi åt på favoriten, fatta gotti!^^ :P <3

Men sen fanns de inte så mycke och göra så jag fick sluta redan kvart i tre fast jag skulle sluta fyra :P <33

Har inte så mycke och berätta x))) och har ingen bra bild men ni får stå ut med denna fin fina bilden från google :P <3


  


Puss Haj

Av Emma Karlsson - 19 april 2010 18:46

Denna helgen har varit i umeå =D sketa kul! de kommer nog bli långt inlägg så läs om du pallar ;PP <33 men eftersom mitt minne är som de är så har jag glömmt en del xp<3


Torsdag;

Egentligen va de tänkt att vi skulle åka te umeå fredes men pga av askmolnen belv alla flyg inställda -.- så jävla typiskt!

Och de va meningen att torsdagen skulle bli vårt genrep, men typ vid fyra tiden får alla sms och mejl om att flyget är inställt och att de blir krismöte istället för träning ;OO Vi försökte få tag på biljetter te nattåg men gick inte :O men sen mejlar sissi ett annat lag ifrån skåne som oxå skulle tävla och frågade om dom hade plats i deras buss :)) dom hade typ exakt plats så dom sa att fick åka med dom ;D men saken va den att bussen gick halv tio och klockan va typ sex :OOO så alla fick sticka hem,, packa snabbt som fan och sen sammlas på tågstationen och ta tåget te åstorp, de blev sjukt stressigt men hann precis! :D sån jävla tur att vi kunde åka med dom för annars hade vi inte kommit te umeå!!! :D <33

Sen blev de sitta på bussen i sexton timmar,, de va drygt som fan kan jag berätta!


Fredag;

Vaknar på bussen som man redan har gjort typ tusen gånger under natten ;O men natten va mys med Annie (L) hihi :P

Sen fick vi ju stanna och käka frukost på något ställe :)) gott gott :D sen fick de forsätta med oh åka buss... -.- sjukt segt men rättkul ändå, satt ju med annie och smsade på varandras mobiler ;PP =D de är man fan glad över! annars hade jag och en viss person aldrig lärt känna varandra (L) (typ bara annie som fattar) <333 xD

Sen fick vi stanna igen och käka på mc, fatta sååå gott med mat efter den resan :))) och godiiissss :D <333

efter en sjukt lång resa så va vi framme i umeå =D när vi kom dit hade vi inte så mycke och göra eftersom man inte fick komma in på rummen förren vid sex tiden så vi gick på stan och köpte sånt vi hade glömmt och packa ner  och va på någo hotell där föräldrarna skulle bo, och då pratade jag lite med moa :PP sen fikade vi i gallerian :) haha jag, annie, felicia och wendie tror jag de va som satt och tittade på folket i umeå,, haha sen va de så sjukt!!! HAHAHAH de kom ett kill gäng och sen en av killarna börjar glo som fan på mig, så han ser inte vart han går så han går in i en typ pelare där i gallerian och jag och annie bara börjar as garva och han blir typ helt knall röd i ansiktet XD HAHAH men tycker nästan synd om honom, stackare!<3

Sen efter de gick vi te bussen igen och skulle åka dit vi skulle bo :) men fick vänta ett tag så då pratade jag med natta ;D <33

Sen när vi va framme på rummet packade vi upp och sånt :) sen stack vi te något pizza ställe oh käka :D gottigott =D <333

Sen va de vissa som ville duscha men jag oh några andra pallade inte för vi hade ju ändå inte tränat så vi duschade håret i kranen ist xD funkade ju de med :P men när dom andra skulle duscha följde jag med dit för då kunde jag träffa lovisa :D

Sen hände de nog inte så mycker mer den dagen vad jag kommer ihåg :PP <3


Lördag;

Vaknar brevid annie :) upp rätt tidigt eftersom vi skulle tävla :D

Hahah kommer inte ihåg så mycket av denna dagen men de va denna dagen vi kvalade vidare till söndagens tävling ;) de va rätt nervöst kan jag säga!!! vi gjorde en del missar men trots de fick vi bäst poäng i hopp ändå + att jag blev jävligt irriterad när dom gjorde fel med låten te friståendet ;O sabbade ju en del men vi gick iaf vidare så då kunde vi fixa dom felen sen på söndagen =D <333

Sen senare på söndagen hade vi tp inget och göra så vi stack oh tittade på när älde klassen tävade :) <3


Söndag;

Hahaha den natten vaknade jag en gång i annie resväska under alla hennes kläder, vete fan vad jag gjorde där xD

Sen blev de frukost och sen TÄVLING :D gick rätt bra :)) 

 trea i matta (tror jag, inte säker :S) sjätte i fristående och VANN I HOPP! :D men de dumma är att dom läger ihop alla poäng vilket gjorde att friståendet sänkte oss till fjärde plats ;OO men va sukt nära tredje plats, 0.05 poäng ifrån medalj, de är den minsta skillnaden som går så blir sjukt besviken på de ;O men i toppen va de sjukt lika! va bara 0,2 poäng ifrån första plats me :P och föra alla som inte fatta så är de svårt och förklara xD

Sen stack vi hem :D men sexton timmar te på bussen... :O men hade kul ändå =D krängde godis som fan,, hahahh "bara" några godis påsar, lite choklad och så och fem kexchoklad och läsk =D och smsa och prata i telefon så blir de sketa kul ;PP <33 Men natten va inte så bra, sov typ en timme sammalagt, gick verkligen inte och sova =O men fick se globen mitt i natten, fatta fint de va! :D <3333



Har nog inte så mycke mer och berätta nu xp hoppas du inte sommnar snart om du nu har läst hela långa texten xP Bilder kanske kommer sen, ifall felicia skickar alla hennes bilder te mig :) <3



Ses, puss Haj <3

Av Emma Karlsson - 14 april 2010 21:57

Hejsan bloggen, måste bara säga sry för dålig uppdatering! ;(


Har verkligen haft fullt upp nu senaste dagarna! ;)


Idag va de skolan som vanligt ,, efter åkte man hem te casse med moa och ki =D skieta kul hade vi ;)) haha gjorde inte så mycke faktiskt ;PP solade, så jävla skönt!! :D oh casse gillar och sjunga, märks xd puss på alla ;* =D <33


Nu ska jag dra och duscha, hörs ;D <333  

Av Emma Karlsson - 10 april 2010 20:44

sshena :D <333


Idag va de upp tidigt för och träna dom små gymnasterna :) gick bra ;D sen efter va de bara och sticka te livius för och lasta vidare redskapen te idrotthallen i stan bara för kristianstad arrangerar tävling imorron :)) jag ska inte va med och tävla imorron för är för gammal men däremot ska jag va där som funktionär, har aldrig vatt de så har ingen jävla aning om hur de kommer gå men hoppas såklart på de bästa! =D <33

När vi hade satt upp tumbling golvet började vi köra lite av varven vi skulle köra på tävlingen uppe i umeå :D Annie och Wendi filmade när jag körde rondat  flickis  och lite så men de är helt cp när jag ska få över filmen från mobilen te datan så tror inte de kommer ut på youtube som jag hade tänkt innan ;( asså fatta vad man längtar te umeå, fattar inte att de bara är sex dagar kvar ;OO =D <333 LÄGTAR!!!


Just nu gör man inte så mycke,, typ datan och bestämer ett vad med tobbe xD men asså haha tobbe du kommer inte lyckas ändå ;PP men jag håller vad jag lovar så lyckas du så har jag inget val :P <3

Av Emma Karlsson - 9 april 2010 22:39

hej bloggen! :)


Idag va man med Sanna ett tag :) <3

Vi hann inte göra så mycke, datan lite, prata och åt typ ;P


Just nu gör jag inte så mycke :PP skickar bilder till henke och tobbe just nu bara typ xP

Pratade med moa innan :P bilden tog jag när jag pratade med henne och den är knappt redigerad bara för moa ville inte att ja skulle överredigera xD så ja för moas skull kommer bilden upp på bloggen så hon kan se hur jag såg ut när vi pratade XD :* <33


  


kyss oh smek <3

Av Emma Karlsson - 8 april 2010 22:21

Finns inte mycke och säga... "/


Detta måste bättras! =D <3

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards