emma96karlsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Emma Karlsson - 31 mars 2010 19:08

Shhuuue :) <33


Asså sry för dålig uppdatering men känns som jag inte har något att berätta lixom x)

Och anledningen till att de inte är några bilder är för att jag inte hittar baterierna till kameran xD så ni får vänta tills jag hittar dom (aa´ :P <3


Idag har de inte hänt så mycket för jag äe sjuk :´( får se hur de blir imorron om jag ska te skolan då eller inte :) <3

Så eftersom jag har varit sjuk har jag typ bara sovit, smsat och suttit vid datan och sen har jag pratat med linnea ;D men stackare som har tappat bort sitt bankkort :O <33


Men ses :) <333


  

Av Emma Karlsson - 27 mars 2010 14:14

Sry för dålig uppdatering... <3


Idag är de lördag och de har inte hänt så mycket, har varit tränare nu på morgonen som kom jag hem och åt med mamma. Sen nu har jag precis duschat och fixat mig för vi ska te mormor och morfar "jätte kul" -.- men får träffa johanna förhoppningsvis iaf ;)) <33


Igår va de bjöket och de va as kul!!!! haha kan nog inteberätta så mycke men de va sjukt kul iaf :PP <333

Innan björket så gick jag och lise på stan och köpte vad vi sen skulle ha på oss kvällen :p sen hade jag, linnea och kamei planerat en överraskning för lise så när jag och lise kommer hem till oss överraskade vi lise med tårta och lite sånna saker för hon fyllde år för några dagar sen :D <3 GRATTIS till Lise fjortisen! <333



sees pussHaj <3 



Bild på mina sötisar innan björket!!! :) <33 kamei, linnea, lise (L)


  


  

Av Emma Karlsson - 17 mars 2010 21:00

Hejsan igen :D <3



De har inte hänt så mycket sen sist, bara varit hemma :P

Har typ bara ätit sen va man ju tvungen att plugga lite eftersom jag har varit sjuk nu i några dagar så antar att jag ligger lite efter "/

Sen har jag bara sutit vid datan, bdb, musik, msn och lite så :) oh för dom som inte har mig på bdb kan lägga till mig tycker jag ;) yourBiaatch@bdb <3


+ Emma vet en hemlis, haha du får inte veta (a) 

(grattis michelle :D) (L)


Och sen får ni inte bara missa denna för att den är så bra :P

Kissar man på en katt blir det en kissekatt
Missar man blir det en kissemiss (:

 

 

Hare bra sålänge, ses :) <333

 

  

Av Emma Karlsson - 17 mars 2010 17:54

Hejsan allihopa! :D



Jag har ju haft blogg innan men de sket sig, lösenordet funkade inte och sånt skit så nu får vi hoppas på att de funkar för gillar och blogga (aa´ :D


Ska försöka fixa designen sen och lite så, så att de inte ser så tråkigt ut :)


Hejdå sålänge, kommer nog ett till inlägg senare ikväll. <3 


  

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards