emma96karlsson

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Emma Karlsson - 5 november 2010 12:10

Nu kommer alla svar :D <3


modell? :)

Svar: Hahah nej verkligen inte, men de hade varit kul och va :D


vad tycker du om pierre ståhlberg?

Svar: Ehhm ja...? finns inte så mycke och säga när jag inte vet vem de är, kanske ska kolla facebook? xd 


Är du bra på att sjunga?

Svar: Haha kan ju inte påstå de själv, min musiklärare tycker jag sjunger bra men njaa, finns väll vissa låtar jag kan sjunga okej men jag är ju inte superbra om man säger så (;

Kanske ska lägga upp en film när jag sjunger? eller nej, vill inte skämma ut mig totalt ;ss


Kan du spela något instrument? =)

Svar: Haha har spelat blockflöjt för typ 8 år sen, kommer inte ihåg ett piss, spelade piano för typ 5 år sen och har glömt allt där med, så nej de kan man inte säga :O 


Hur är din normala hårfärg? 

Svar: Svår fråga, har färgat mitt hår riktigt många gånger men nu har jag inte färgat de på flera månader (stolt) och sist jag färgade de va de bara toning så då borde färgen jag har i min hårbotten nu va min riktiga hårfärg ju, skillnaden på min utväxt är jätte liten och syns knappt, så blond men mörkblond nästan ljusbrun, beror på vad man vill kalla de :) 

  

Kanske inte den bästa bilden på hårfärgen, men ungefär som på bilden.


Brukar du kolla in killar?

Svar: Haha kul fråga, men klart jag gör, säg en enda tjej i min ålder som inte gör de? Hahha nej men klart man gör de (; 


Hur många har du varit ihop med, och varför?

Svar: Beror på hur man ska räkna, om man ska räkna alla från dagis så blir de rätt många men om man bara tar seriösa förhållande är de en :) 

och anledning är väll för att jag gillade han och han gillade mig typ.


Hur kan du va så söt?

Svar: Haha tack :D så som man föds tvingas man leva helt enkelt, och jag hade väll tur då ;D 

Eller är mina föräldrar snygga *host* fast nää... de tror jag inte xD 

Av Emma Karlsson - 5 november 2010 11:42

Har varit med Linnea i två nätter nu, därför jag inte bloggade igår ;) 


Kommer nog svaret på frågestunden snart, om man har någon fråga får man fråga den snabbt nu ;D 


Bara en fråga från mig till er (a) skulle de va för tidigt och börja julpynta nu? Hahha är redan klar med en julklapp xD 


Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards