emma96karlsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Karlsson - 31 augusti 2010 19:03

Har ändrat designen igen nu, ;))) 


Idag fick jag stanna hemma eftersom inatt va jag inne på sjukhuset och sov halva natten, för igår på gympan skadade jag mig, jag hade tur eftersom de bara va sträckningar och inget brutet :) 


Och jag har fått mitt löshår nu, YYIIPPPPPIIIIIEEEE :D <3

Av Emma Karlsson - 29 augusti 2010 11:40

Ja nu är jag singel ... inget kul nej ;oo de har varit därför jag inte har bloggat mycke eller så heller :( 

men ja,... de är tur att vi skildes som vänner, vill inte bråka med han. Och de är tur att jag har mina underbara vänner som alltid finns för mig ! Ni vet själva vilka ni är! <3

Måste också ändra min header, de kan ju inte stå att jag är gustafs älskling när jag inte är de längre, jag kanske byter tillbaka till min gamla, tycker ni jag ska de? om ni kommer ihåg hur den såg ut ;s


Så ja som sagt, de är också därför de har varit dålig uppdatering, för har inte mått så bra ;( men nu har de kommit folk och frågat varför jag inte bloggar, så är väll dags för ett inlägg då ;) 

Av Emma Karlsson - 22 augusti 2010 15:35

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjj
j, nu är skolan igång igen :((( de ända roliga är ju att träffa kompisarna ;) och nu ska vi ha betyg också ;O alltså måste jag plugga, baaajjjjjjjsssss!

Så ja, nu när skolan är igång igen kan jag ju varna för att de kanske blir dåligt med uppdatering "/ !


Igår va iaf en lyckad kväll :D tack alla ! <3 och GRATTIS TILL VALERIE ! :D


  

Av Emma Karlsson - 15 augusti 2010 00:40

förresten, glömde berätta ;)


provade moas löshår för skojs skull :D de va ju lite fel färg och så men asså jag trivdes sjuuuuuuuukt mycke i de ;o så börjar ju fundera på om man ska skaffa ... men de kan bli jobbigt och sen är de ju inte världens billigaste heller, får väll se :)


  

Av Emma Karlsson - 15 augusti 2010 00:19

hej idag vaknade man brevid moa :) elr ja... först vaknade jag brevid henne sen somnade jag om och då väcker moa mig genom att hälla vatten i ansiktet ;o hahha xD <3


vi va i hässleholm på kvällen :D fett kul (Y) kunde dock inte va där så länge efter som vi fick ta sista bussen heem ;) men vi va lagom trötta när vi kom hem ändå :)


så där har ni anledningen till vrf jag har uppdaterat dåligt :(


fixade mobil ho moa me, har hennes gammla nu :D

så nu kan jag äntligen lämna in min på lagning men bara så alla vet kanske ja ändå inte svarar på sms, för att jag inte pallar, för får lite små damp på mobilen (Aaa)


ha de så bra iaf, puss <3

Av Emma Karlsson - 12 augusti 2010 19:57

puuff , idag har inte hänt mycke :S


Vaknade vid ett, duscha, sen bara segat mig igenom hela dagen ;O


Glömde bort att äta, INTE BRA :O åt min frukost vid sju ;ss


Jag har lyckats få 20 gratis fokus på bdb, jag är fan bäst ! :D

kram <3

 

Av Emma Karlsson - 12 augusti 2010 00:49

Asso shit, jag satt vid datan och helt plötsligt sitter jag med en penna i handen och ritar för fullt :O jag vet inte hur de hände de bara blev så... kanske för att jag nu har sommarlov och inte har ritat på evigheter, inte vet jag ;SS


tyckte faktiskt att bilden blev rätt bra med tanke på att de faktiskt va jag som ritade den och brukar suga på att rita xD


Suddig bild men jaja :)) <3  

Av Emma Karlsson - 11 augusti 2010 21:42

hej, jag är med i en tävling, för väll hoppas på att man vinner :D <3


tjejens blogg som håller i tävlingen ;)

http://niffe.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-tavling.html?_tmp=b1aeadf3ca3a361a438810df5c36b417b170c30c


:) <3



Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards