emma96karlsson

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Emma Karlsson - 2 november 2010 21:20

Jag ääääälskar rosa! Hahhaa men tyvär kan jag inte berätta varför jag just kommit på den tanken nu :( men ni kommer nog få se de om någon månad eller så ;D Roligar om de blir som en överaskning (;

Haha men påtal om rosa kan jag berätta att igår upptäckte jag att de finns rosa linshållare :D haha ni vet sånna saker man har sinna linser i? hon i kassan började typ as garva när jag bara *MAMMA TITTA DE FINNS ROSA* så nu har jag faktiskt sånna i rosa (A) <3 hihi :) 


Va i stan med linnea idag o sen åkte vi hem till mig och titta klipp på youtube, HAHAH filippa bark på centralskolan, så klockrent! :D 

Ni bara måste se alla avsnitt :DDDD


Men har typ inget att blogg om nu :( kanske ska lägga upp alla avsnitt eller vad tycker ni? 


Men nu får ni ställa ännu mer frågor i frågestunden tyvker jag (; + vissa har ställt sina frågor i min frågeruta istället och de går bra men där svarar jag bara kort så de kommer med sen i bloggen sen också men i längre svar :)


Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards