emma96karlsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Emma Karlsson - 9 augusti 2010 22:33

hejsan, idag har jag varit med gustaf igen :D <3

fett mys (A) :* <3


just nu håller jag på att fixa bilderna från lingvallen, jag har själv inte så jätte många bilder med tanke på att både minnet i kameran o mobilen tog slut på lingvallen men alla andra får skicka sina bilder till mig ((;


så nu ska jag föra över bilderna från mobilen o kameran sålänge iaf :D<3


puss sålänge <3


  


Av Emma Karlsson - 9 augusti 2010 00:59

Idag har de varit dålig uppdatering :(

men har varit med gustaf o så :D

och nu kan jag inte blogga för jag måste lägga mig ;O

men de kommer iaf en film från lingvallen sålänge ni kan titta på ;D




hejdå <3

Av Emma Karlsson - 6 augusti 2010 23:48

hej :) nu ska jag brätta om lingvallen, kan säga grattis till alla som orkar läsa hela inlägget iförväg xD


Kan ju börja med att de har varit en skit kul vecka , dock inte tisdag eftermiddag :O

för på tisdag middag började jag må illa och när jag reste mig kändes de typ som man skulle svimma elr bågot :O men då fick jag vila iaf men sen efter de passet skulle vi ändå äta så då gjorde vi de :))

sen när vi käkat stack vi tillbaka till rummet ch sen kom vi på att vi va tvungna att fixa lite saker inför cabaren så då stack alla och hämtade saker förutom jag för att jag inte mådde bra ;pp hahaha sen bara satt jag där och helt plötsligt så sov jag :O xd

sen kom en ledare och tittade till mig och så och sa att jag inte fick träna den eftermiddagen och så :(( men de märktes knappt att jag missade något, för när jag vaknade hade dom redan tränat :O

men jajaj, de va de tråkiga, nu till de roliga :D

på onsdag morron när jag vaknade mådde jag faktiskt jätte bra igen :D så då kunde jag va me och träna igen och slapp åka hem :D

På onsdags kväll va de en tårt tävling xD hahah asså de va kul förutom att vår tårta smakade skit xD

och torsdagen va sketa bra!!!!! :D plingade två gånger :) och för dom som inte vet är de så att när man har klarat en ny volt så får man plinga och alla apploderar och så xD

De jag fick plinga på va pikhalv , hahah asso de va inte så svårt men jag har aldrig testat de innan, vår förening brukar lixom aldrig träna på pikskruvar, så då fick jag plinga på de :D

sen va de någon annan bord sak jag fick plinga på :) asso jag va skit rädd när vi skulle göra de, för vi brukar öva på att man ska sätta händerna långt fram på bordet men nu skulle vi göra en annan sak så då skulle vi sätta dom så långt bak på bordet ist :O

men de va iaf en övning jag klarade inteför, överslag volt på bord :) ledaren sa att om vi inte hade haft uppbyggt hade jag klarat de, men nu hade vi ju uppbyggt så jag kunde inte göra de helt men de va sjukt kul :DD

på kvällen va de cabare , VI VANN! :D SHALALALA ;D

sen idag va nog den roligaste dagen bara för att jag klarade handvolt volt :D asso den känslan jag fick när jag landade och insåg att jag faktiskt hade kommit runt och jag stod upp, de är obeskrivligt!

den träningen jag klarade de va sjukt jobbig, ändå tills jag klarade de, första gick de as kasst sen när jag skulle börja köra på med en volt efter blev de fel hela tiden... när jag konsentrerade mig på handvolten blev volten fel och när jag konsentrerade mig på volten blev handvolten fel... men till slut , då satt de ! :O asså shhiiiet den känslan , är obeskrivlig :O

just nu kommer jag inte på mer jag kan berätta mer om lägret men tack alla, alla i min grupp, alla på rummet, grannarna, ledarna,  tjejerna från gotland och massa fler.. <3

men extra tack till dom i gruppen , för kom verkligen i en bra grupp =)

Jag, Wendi, Felicia, Lovisa, Katarina, Fanny, Maja, Isabell, Oskar, Alex o Jacob :)


de är inga bilder i detta inlägget, men de kommer :) ska be alla andra som va där oxå skicka sina bilder :)),sen kommer de en film oxå kanske ;D <3


ha de så bra, puss :D<3

Av Emma Karlsson - 6 augusti 2010 18:36

hejsan, har kommit hem från lingvallen :D


jag va nära på att svimma, har en axel som är sträckt, skaddat fötterna och en rygg som har blivit värre , men de är sånt man får ta som gymnast , JAG LEVER :D <3


ikväll kanske de blir att käka på ute på resturang med familjen :)


men nu ska jag duscha ;D de kommer nog ett lååångt inlägg om allt på lingvallen sen ;pp <3


  

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards