emma96karlsson

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Emma Karlsson - 11 augusti 2010 21:42

hej, jag är med i en tävling, för väll hoppas på att man vinner :D <3


tjejens blogg som håller i tävlingen ;)

http://niffe.blogg.se/2010/august/veckans-blogg-tavling.html?_tmp=b1aeadf3ca3a361a438810df5c36b417b170c30c


:) <3



Av Emma Karlsson - 11 augusti 2010 17:32

ingen av hårfärgerna är redigerade, första bilden är tagen igår och dom två andra idag :O  

Av Emma Karlsson - 11 augusti 2010 16:50

 

För alla som undrar om mitt smink, detta är vad jag använder en vanlig vardag (;


Foundation Loréal Paris

Liquid eyeliner Mabelline new york

Millon Lashes Mascara

Solpuder hms märke

The body shops rousch

Puder Loréal Paris


Allt finns att köpa på många ställen, bla h&m, lindex, Åhlens och sånna affärer förutom rouschen som bara finns att få tag i på the body shop ;pp


Resulltatet blir så här :D


Jag blir brunnet på bilder , haha asso min verkliga hårfärg är långt ifrån den på bilden!

visst, jag redigerar mina bilder men jag gör inget med håret... + ser frt ut som brunett på original bilden fast jag är blond i verkligheten :O


hejdå <3

Av Emma Karlsson - 11 augusti 2010 15:58

hej, idag kom min syrra och väckte mig halv ett ;SSS jag är väll konstig som sover så länge xd <3


men då fick jag ju gå upp, fixade mig lite och så sen stack jag med pappa o linnea o käkade ((;


vet inte riktigt vad som händer ikv , fick ju inte sova med moa -.- så får väll se vad jag hittar på ikv, kanske bara ska va med henne då annars vet jag inte vad jag hittar på ;pp


idag så har de kommit en ny funktion på bloggplatsen :D en frågeruta uppe i hörnet som ni kanske ser, där kan man fråga mig saker om man undrar något (; sen svarar jag så snabbt jag kan :D


kram <3

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards