emma96karlsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Emma Karlsson - 1 maj 2010 22:18

Shhueee    <333333


Igår va de först skolan sen stan med Madde, Ki, Valeri och Tyra tror jag hon hette ;PP haha sjuukt kul juuu      haha asso kommer inte palla berätta allt men kul va de iaf! <33

Sen tog jag oh Madde bussen hem te henne oh fixade oss oh lite så sen så skulle vi gå te nosaby ifrån henne      haha rätt kul faktiskt men när vi gick runt i hela nosaby oh inte hittade rätt hade vi sjukt ont i fötterna men när vi va på nosaby skola kom jag på att jag kunde ringa felicia oh fråga om vägen och dom va ändå på väg förbi så vi stack med henne och hennes kompisar som kunde vägen   

När vi äntligen kom fram ble de rätt mys (a) tihi    <33

Sen efter skulle jag oh Madde med några andra men sen ångra vi oss, sen ångra vi oss igen så vi hängde med , de va faktiskt rätt dött där men kul ändå <3

Efter sov jag över hos Madde*snark* haha xD <3 de är nog bara madde som fatta de haha !


Sen idag vakande man brevid Madde ;))  haha sov länge, upp oh käka frukost, går och lägger sig igen, fixar oss vid typ fem tiden oh går ut och tar bilder är vår dag idag i snabbförklaring xD Sen när vi kommer hem och har tagit bilder kommer pappa oh hämtar mig ;PP <3

Sen käkar jag oh pappa hambörgare ;DD och sen så snaggade jag han, HAHAHAHA! ja då har man testat på och snagga någon iaf xPP <33


Här kommer bilderna jag och Madde tog ;D kommer fler sen ;)








             

   

Puss haj :D <3

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards