emma96karlsson

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Emma Karlsson - 15 maj 2010 22:45

Shuubré =D <3


I onsdags vaknade man brevid Linnea, hon kom te mig i tisdes kväll :D haha den kvällen fick vi reda på mycke!!! xD <33

Vi fixade oss o sen stack vi me mamma te vårdcentralen för jag skulle ta spruta ;O men de va inte så farligt, gjorde bara lite ont i armen efteråt :)

Sen stack mamma iväg o jag o linnea stack hem te mig igen o käkade frukost, pannkakor :D :D :D gott! <33

Sen stack vi te novalund :D sketa kul! <3

köpte;

rosa bikini, vit klänning som jag ska ha på avslutningen, svart klänning, rosa klänning, underkläder, vita tajts med typ nitar på sidorna, mjukis brallor, mjukis tröja, randig tjock tröja,o smink tror de va allt om jag minns rätt xd <33


I torsdags va jag hos min älskling med moa :D vi tittade på film o lite så ;p ;D <333


Igår va ja i stan oh skulle fixa sånt ungdoms kort :) sen skulle jag ta bussen men jag pallade inte vänta på bussen i en halvtimme så jag gick ist te pappas jobb o sen stack jag med han o åt :P o när jag sitter där o äter kommer linnea in xD så sticker vi hem te mig o färgar vårt hår, både mörkare än vad vi har xp <33


Sen idag har de inte hänt så mycket ;PP jag sminkade mina ögon som regnbåge ^^ sjukt ballt lixom xD sen tog jag liter bilder o redigerade ;P


  


De är en av bilderna :P där ser ni min nya hårfärg o ögonskuggan :D<3



Bra låtar! :D

1. Hey, soul sister

2. Break Your heart

3. Whataya want from me



kyss&smek ;** <33333





Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards