emma96karlsson

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Emma Karlsson - 26 juli 2010 00:53

  

De kanske inte är så jätte bra kvalite men jag fick dessa två tohmas sabo berlockarna, hjärtat fick jag av gustaf o grisen av moa :) fett gulligt !<3


  

     Haha och dessa skojjsiga sakerna av linnea + en tårta som är uppäten nu xD

En kuktandborste och en sån masage grejj :) xD <3  


Sen de jag ficka av familjen orkar jag inte berätta allt, fick iaf en parfym, massa saker till mitt skrivbord och då menar jag MASSA! o så lite små saker :) <3


Tack för alla presenter allihopa ! :D <3 tusen tack :* <3

Av Emma Karlsson - 26 juli 2010 00:39

upptäckte precis att klockan är över tolv så de kanske blir lite förvirande ;OO de va iaf den 24 jag fyller år :)


håller på och föra över bilder nu på presenterna ;))<3

Av Emma Karlsson - 26 juli 2010 00:23

hejsan,


jag han inte blogga igår, hade ju fullt upp när de va min födelse dag ;PP <3

först kommer mamma o pappa in vid elva och gav mig paket och sjöng, och tappade räkningen när dom skulle hurra xD sen efter somnad jag om, såklart... :P

sen kommer mamma om en halvtimme igen och bara, asso vi har fler presenter, så då fick jag fler presenter xD <3

Sen somande jag om igen, klart...

haha sen tvingade pappa upp mig vid ett ;O

då fick jag fixa mig och så och sen kom gustaf älskling :D

sen vid fem kommer linnea o mormor o morfar o farmor hit :))

de kommer bild och så sen på vad jag fick av gutaf o moa :D och berättar vad jag fick ;)) <3


ett grattis i efterskott? :D <3




Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards