emma96karlsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Karlsson - 1 oktober 2010 16:19

hatar och stressa ;o

och idag vaknade jag klockan sju och bussen går halv åtta, jojo men sure att jag skulle hinna med den (Y) så slutade med att mamma fick skjutsa mig trots allt (; 

Första lektionen va engelska, läxförhör och jag som hade glömt att plugga ;ss men tror ändå de gick rätt bra faktiskt ;D 

Fick sluta tidigare på so bara för att vår klass är förjävlig? haha nej men mer behöver vi inte gå in på de ;D

OCH HÅLTIMME PÅ SPANSKAN :D 


Har fett tråk nu och har verkligen inget att säga ;(( är så jävla trött och undrar om jag ska gå och lägga mig faktiskt :O för asso natten i natt va nog den hemskaste på länge, de måste va något, jag vet inte vad de är men jag har en jävla huvudvärk hela tiden vaknar säkert en gång i kvarten på natten och är helt jävla trött... :( men jaja vill inte klaga, de hade kunnat va värre ! 



  


Ni får stå ut med en skitful bild där jag är osminkad ;o 


puss, <3

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards