emma96karlsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Emma Karlsson - 26 juni 2010 18:24

Hejsan allihopa hoppas ni har haft en bra midsommar :D


Hade riktigt kul i slutet igår :D kan ju inte säga att början i tivoliparken va rolig, fick underhålla mig med och titta på en unge som bokstavligt rullade fram, haha han gjorde kullerbyter i hela tivoliparken ;oo

Men sen när vi kom hem ble de kul :D ble lek med de vuxna xd jag och dessire ville ju leka xD och för min del blev de även bada i vattenspridaren :D haha xD <3


Ha de bra allihopa :D <3


  

Av Emma Karlsson - 22 juni 2010 18:46

Tjeenix :D <33


Tänka bara ge er ett råd! Ta ALDRIG banan i håret,,, vilket jag gjorde igår natt när jag hade tråkigt.

Jag hade så tråkigt så jag tänkte att jag kunde göra en hårinpackning, och då gjorde jag de x)

Den bestod av typ banan och massa sånt shit xd

Men sen när jag hade haft de i en kvart som man skulle så gick jag in i ducshen och duschade och trodde att allt va borta men när jag kom ut märkte jag att de fortfarande satt kvar,

såååå in i duschen igen, ut ur duschen och märker att de fortfarande inte har gått bort xD asso typ omöjligt och få bort ;oo

Sen igår kväll duschade jag igen och de är fortfarande inte helt borta :O asså jaaa... TA ALDRIG BANAN I HÅRET!


Man lär sig av sina misstag...


Men har ju testat på de nu iallafall xD<3




Sen idag har jag inte hittat på så mycke, och kom precis på att jag inte heller har ätit något typ ;ooo !

Först väckte mamma mig, rätt tidigt. Sen gick jag bara ut och la mig i solen ändå, sen drog jag in och käkade glass :D sen ut igen, men de va ju inte så lyckat eftersom solen försvann rätt tidigt ;(( så då gick jag in och satta mig vid datan ist, bdb och läste lite bloggar och så :)) <33

Sen så märkte jag att solen kommit fram igen så drog jag ut igen och la mig där en stund, blev inte så mycke steckh men lite iaf     <--- jag vet inte om de är en boll eller sol men skit samma xD

Sen nu är de för kallt så har dragit in igen ;) <3


Imorron ska jag nog va med Linnea och kanske sova över, kulkul! :D

Men de kommer mer om de sen imorron isf jue! ;) <33


   Puss på alla ! <3

Av Emma Karlsson - 18 juni 2010 23:49

Hejsan<3


Nu va de ett tag sen man bloggade ja :P asså vet inte vad men har lixom tappat lusten för och blogga, bara ibland man känner för de lixom :D men känner för de nu iaf :D <333

Jag har varit i västerås nu i några dagar och hälsat på min syrra :)

En av dagarna va de tänkt att vi skulle shoppa men redan efter en affär så hade jag redan handlat skit mycke kläder så vi stack hem då xd haha sen dagen efter va vi inne på h&m, köpte massa där med! :D de kanske kommer bild sen ifall jag pallar men just nu är batteriet slut i min kamera ;PP <3333

Idag har jag knappt gjort något, suttit i bilen på väg hem och sen tog jag massa bilder ;D så bara för de kommer de en bildbombning på min blogg nu med alla bilder jag tog idag :D<33


                              


puss, godnatt! <3

Fråga mig

12 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag ska blogga om så att bloggen blir roligare?
 Mina tankar och ideér
 Om hår, smink, naglar mm
 Min vardag
 Mer bilder
 Mig själv
 Något annat
 Lägga ner bloggen
 Mina outfits och facelook
 Fortsätt som du brukar

Presentation


just lite crazy, but i now u löve it!

titta & njut ff! ;)) ;*

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards